Previous month:
March 2008
Next month:
May 2008

April 2008

Can you believe it is already Wednesday?

Where does the time go? Seriously! UGH!

Here is a card from my "stash"...

Ptibirthday

I will post the deets later. Sorry for the quick post but I have to get to work. See ya later this evening!

Toodles,


Signature

ETA:

FINALLY! Here are the deets... LOL

Stamps: All from Papertrey Ink

Paper: Groovy Guava, Blue Bayou, Soft Sky & Whisper White

Inks: Soft Sky & Blue Bayou & Groovy Guava

Misc: Grosgrain Ribbon & Cuttlebug Dies


TCP Tuesday!!!

Are you ready for todays challenge? I am, I am!! LOL

So today is a color challenge, YEAH!! FUN, fun, FUN, fun!!!! My girl Toni has all the deets posted on her BLOG. Run over there and check it out. Don't forget to post a link to your card on Toni's BLOG or at Splitcoast using TCPTUES05 as your keyword. Ready? Set... GO!!!

Oh! But before you go, here's my card...

Tcptues05

Blue happens to be my favorite color, aren't I a lucky one today? What are you still doing here? Hurry up, go get some blue card stock and ink and START STAMPING!!!

See ya tomorrow Peeps!

Signature_3


Dancing a little jig over here...

Well, not really, but that is only because I am SICK!! YUCK! In fact, I am home from work today. NO, not playing hookie, I am actually trying to rest up (husbands orders). I am sure I will be back to the trenches tomorrow, sigh... BUTTTTTTTTT, I couldn't help myself, I wanted to share my SUPER, EXCITING news with you so I pulled my sick self together and made it to the computer room. YEAH!! :)

Soooo, wanna know my exciting news? huh? huh? Well, let me tell you... LOL

I am now going to be designing cards for...drum roll please....

ROSIE'S ROADSHOW!!!

WOOHOO!!! How AWESOME is THAT??? I am soooo EXCITED!!! Linda has this incredible relaxed, happy vibe and her stamps are FAB!! What more could a girl want? I am so looking forward to this new adventure!! Thanks again for having me Linda!! :)

So on that note, why don't I share a new card I made yesterday??

Rrfriends

I was over at my friend Dana's house yesterday (hopefully I didn't infect anyone, YIKES!) and stamped til I could no longer stamp anymore. I didn't make it very long but I did get a few cards made, this being one of them. Is this not the cutest stamp? Yes, yes, it is from Rosie's Roadshow. You should see all the wonderfully funny stamps she has. Oh my goodness, they just send me into fits of giggles! :)

Alrighty, here are the deets Peeps...

Stamps: Leaf is from Papertrey Ink and the main image is from Rosie's Roadshow

Paper: Misc background paper stolen/borrowed from my good friend Dana, Wild Wasabi, Groovy Guava, Very Vanilla & River Rock

Inks: Timberbrown Staz On, Wild Wasabi & SU! reinkers w/ waterbrush

Misc: Grosgrain Stitched Ribbon, Classic & Mini Scallop Circle Nesties

I think that's a wrap for today. Hope you are all feeling well and having a FABULOUS day! I am off to take a little nap. :)

Toodles Peeps!

Signature_2


For the love of stamps & clear scrap albums!

By golly I am on a roll today! I finished up one of my projects for Alma over at The Cat's Pajamas, YEAH! So, so, soooooo HAPPY with the way it turned out. Oh my goodness, I am going to have to make one for myself ASAP!

Alma sent the Design Team these FAB clear albums and scraps to work with from Clear Scraps. They are WONDERFUL!!! You can emboss, punch holes, stamp, ink, doodle and do almost ANYTHING you can think of to them. FAB Peeps, absolutely FAB!! Must...get...more... LOL

I was working with the 7x7 Scalloped Square Album. I didn't want to make an album so I chose to make a hanging picture/frame.

Check it out:

Tcpboots1

This is my beautiful niece Makayla and super cute nephew Chase... when they were younger of course. Oh my goodness, they were such posers back then. Now they won't give me the time of day. They are "so over me." It is hard to be an Auntie. One day they think you are the greatest thing since PB & J and the next? You are a pest. WHAT THE HECK MAN?? Sigh...someday they will wake up and realize how great I am again. :)

So anyway, back to the Clear Scrap album. Here is a detail shot of some of the elements...

Tcpboots2

What do you think? You likey? I do, I do!!!

Alright, I am off like a prom dress! So much to do, so little time... LOL

See you tomorrow with more FUN STUFF!! :)

Signature


A worthwhile cause...

My Pesky brother in law (just kidding heehee), Rob, is participating in the 2008 Workday Devil Mountain Run on May 10th. All funds that he raises will go to my FAVORITE charity...The Children's Hospital. I personally, donate monthly to this charity. Not because I have children, you all know I don't, BUT because I have three beautiful nieces and one VERY handsome nephew! You never know when they will need the BEST medical treatment available.

Anywho, if you would like to donate to this VERY worthwhile cause, please click HERE.

Thank you SOOOOOO much for your donation, I truly appreciate it from the bottom of my heart and so does my Pesky brother in law Rob!!! LOLOL

Thanks Peeps!

Signature


Don't faint...

it really is ME! LOL

Soooo.... a few weeks ago I was lucky enough to win $100 in FREE stamps from Rosies Roadshow. WOOHOO!! A big THANK YOU to Linda!! I LOVE them! Thank you, thank you, THANK YOU!!

Oh my goodness, I totally adore these stamps! Could you tell? Well, when I started picking out stamps, I couldn't just pick out $100 worth...I ended up spending a little more...needless to say... I now have a happy little collection and am wanting more by the minute. LOL

And..uh...Anna...knowing my spending habits and all (thanks to all those adorable penguins from Memory Box) knew I would be getting a nice little order in the mail. Choke, choke... LOL Well, she emailed me and wanted to know if I wanted to have a little "stamp off" when my new stamps arrived. Uh HELLO, YEAH! You bet!

So we all know my stamping doesn't necessarily compare or come close to Anna's but I have my own little style going on and well, my own sick little sense of humor. LOL

And without further ado, this is what I came up with...

Wanna

Our theme was..."on the farm" 

Uh huh, I was definitely on the farm, in the barn and rolling in the hay...LOL (Yes, I am cracking myself up again!!!!)

You cannot tell me that these aren't some of the funnest stamps EVER! I think I am going to give this one to my husband. Or maybe I should send it to Anna so that she can give it to Alan since today is his HAPPY BIRTHDAY. Of course, by the time it got to her his birthday would already be over but hey, who doesn't love to extend their special day? I know I do!! LOL

By the way... HAPPY BIRTHDAY ALAN!!! :)

And the rest of you? Run over to Anna's BLOG and check out her FABULOUS creation sometime today!!

Alright, I am off like a prom dress! Hope you all have a FABULOUS day today!

Toodles,

Signature_2

And Anna? Thanks so much for playing with me! I had a blast! Can't wait for the next time!!!! :)


Yawn....

Hello tired...it's me...Karrie! Oh my goodness, I am ready to fall over. In fact, I am looking at the clock and thinking to myself, if I go to bed RIGHT NOW I will get a full 7 hours sleep...ahhh...SOUNDS WONDERFUL! Which is why I am all about the QUICKIE tonight. No, not THAT kind of "quickie" (although, that would sure be FUN!) but this kind of quickie...

Here's my card...

Dogshaveowners

Hope you like it.... :)

See ya tomorrow (I hope!)...

Signature